Hooooly #$@! wat zijn er veel verschillende benamingen voor meetings! Demo's, kennismaking, presentaties, meetings, strategiesessies, fysieke afspraak... en nog veel meer. Maar wanneer gebruik je wat? En hoe zorg je er voor dat je niet te heavy ove...
Hooooly #$@! wat zijn er veel verschillende benamingen voor meetings! Demo's, kennismaking, presentaties, meetings, strategiesessies, fysieke afspraak... en nog veel meer. Maar wanneer gebruik je wat? En hoe zorg je er voor dat je niet te heavy overkomt in de begin fase van je sales proces. Wat volgens ons belangrijk is; intern goed bijhouden wat voor soort afspraak het was. Alleen op die manier kun je goed meten!
Stelling van de week: ''Sales moet zo veel mogelijk meetings inplannen''
Onze mening?
Kwaliteit boven kwantiteit. Uiteraard, moet je voor bepaalde goals gaan. Dus hoeveel meetings worden er ingepland en hoeveel zijn deze meetings uiteindelijk waard. Wat wij meten?
-Belletjes (zonder specifieke targets)
-Online presentatie (eerste echte meeting)
-Strategiesessie
Tip van ons: maak videos! Wij maken veel gebruik van Loom. Even een extra touchpoint creëren, die de mogelijkheid geeft om je meeting verder aan te vullen. Wij zijn benieuwd, welke benamingen gebruiken jullie? En wat wordt er gemeten?